Zoeken

Contact

De omschakeling van arm naar rijk gas

De helft van de Belgische gasverbruikers zal omschakelen op een ander type gas, bent u er één van? Lees hier alles wat u moet weten over de omschakeling van arm naar rijk gas.

Commerciële documentatie

Wenst u een informatieve brochure te ontvangen van een bepaald toestel? Vraag nu uw brochure aan en wij sturen ze u zo snel mogelijk per post op.

Onderhoud

Heeft uw Vaillant-toestel een onderhoud nodig? Neem dan contact op met de dienst-na-verkoop van Vaillant via dit formulier.

Onderhoudscontract

Wenst u meer informatie over onze onderhoudscontracten? Wenst u uw contract aan te passen? Neem contact op met de dienst "contracten" van Vaillant.

Herstelling

Moet uw verwarmingstoestel van Vaillant hersteld worden? Neem contact op met de dienst-na-verkoop van Vaillant via dit formulier. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op om een afspraak te maken.

Technische vraag

Uw installateur is het eerste aansprekingspunt voor technische vragen of problemen met uw verwarmingsinstallatie. Indien u geen zelfstandig installateur heeft helpen wij u graag verder.

Ik heb een klacht

Dagelijks werkt Vaillant eraan om u de beste producten en dienstverlening aan te bieden. Bent u toch ontevreden over één van onze producten of diensten, dan horen wij dat graag.

Algemene aanvraag

Heeft u een algemene vraag over één van onze producten of diensten? Neem dan contact op via dit formulier, wij beantwoorden u vraag zo snel mogelijk.

Contactgegevens

Raadpleeg hier ons adres en de openingsuren.

Registreer uw toestel

Het registreren is gratis en neemt slechts twee minuten.