Wereldwijd hebben 30 miljoen klanten voor Vaillant gekozen

Sinds 1874 wist Vaillant het vertrouwen van tal van klanten te winnen. Die klantengroep groeide intussen uit tot een indrukwekkende 30 miljoen, verspreid over 60 verschillende landen. Ze hebben elk hun eigen redenen om voor Vaillant te kiezen, en delen die graag met de rest van de wereld.

Uiteenlopende motivaties

Elke dag maakt er ergens ter wereld wel iemand de keuze voor Vaillant. Wereldwijd, in maar liefst zestig verschillende landen, gaven niet minder dan 30.000.000 mensen intussen heel bewust de voorkeur aan een verwarmingsinstallatie van dit kwaliteitsmerk van Duitse origine. Sommigen deden dit omdat deze beslissing het beste aansluit bij hun ecologische overtuiging. Anderen beslisten op basis van de betrouwbaarheid en de kwaliteit die ze het merk toeschrijven. Nog anderen lieten zich leiden door het advies van vrienden. Er blijken heel wat verschillende redenen te zijn om vertrouwen in Vaillant te stellen.

Juiste keuze

Of ze nu een warmtepomp, condensatieketel of een zonne-energiesysteem in huis haalden en in welke configuratie ook, de eigenaars van een Vaillantverwarmingssysteem in België, China, Kroatië, Nederland, Italië, Oostenrijk, Duitsland… hebben één ding gemeen: het goede gevoel de juiste keuze te maken. Waar dat gevoel voor hen persoonlijk op gebaseerd is, daar geven een aantal Vaillant-klanten met veel plezier wat meer uitleg over.
“Onze flexoTHERM bodem/waterwarmtepomp verenigt alle kenmerken die wijbelangrijk vinden: milieuvriendelijkheid, efficiëntie en connectiviteit. Sinds wij deze installatie hebben, kijken we elkaar iedere dag tevreden aan, want we weten dat ons

verwarmingssysteem perfect bij ons past,” zeggen Leen en Koen Wildemeersch uit Aalter, België.