Update COVID-19
Ook in deze bijzondere tijden wil Vaillant het verschil maken. Wij staan nog steeds voor je klaar om onderhoud en herstellingen uit te voeren.
Tijdens deze interventies zullen de veiligheidsmaatregelen uiteraard strikt nageleefd worden. Alvast bedankt om hiermee rekening te houden.
Aarzel dus niet om vandaag nog een afspraak te maken. Ons team staat klaar om je zo snel mogelijk te helpen en ervoor te zorgen dat je niet in de kou blijft staan.
Onze diensten
MyVaillant
Plan zelf je onderhoud of herstelling in
Via het MyVaillant platform kan je eenvoudig zelf een onderhoud of herstelling inplannen bij Vaillant. Je kan er ook een overzicht raadplegen van al je gegevens.
Ben je al klant bij Vaillant? Dan kan je heel eenvoudig zelf je onderhoud of herstelling inplannen. Je kan een account aanmaken met je klantnummer (dat vermeld staat op elke factuur bij "gefactureerd aan").
Connecteer je verwarmingsketel voor nog meer comfort
Garantie
Hoe lang heb ik garantie?
Garantie op het toestel geldt enkel als de oorzaak van de panne bij het toestel zelf ligt. Als de oorzaak van de panne buiten het toestel ligt: bijvoorbeeld slechte schoorsteen (te weinig trek), te lage waterdruk, achterstallig of niet goed uitgevoerd onderhoud, verkeerd gebruik van het toestel of algemene installatiefouten, is de garantie niet van toepassing.
Overzicht van garantieperiodes
Op bepaalde toestellen en onder bepaalde voorwaarden bieden we een verlengde garantie aan.
Lees meer over de actie 5 jaar garantie
Contactgegevens
Heb je nog vragen? Aarzel dan zeker niet om contact met ons op te nemen!