Onze website maakt gebruik van cookies om u de best mogelijke surfervaring aan te bieden op basis van uw interesses. Om deze website in alle comfort te gebruiken, gelieve alle cookies op onze website te aanvaarden. Meer informatie over cookies kunt u terugvinden in onze Privacyverklaring.

Aanvaarden Weigeren

Green iQ communicatie

Om ons nieuwe label met succes te verspreiden, is de juiste communicatie van vitaal belang.

Baanbrekend: “Green iQ – de intelligente oplossing voor een groene toekomst”

De samenvoeging van “Green” (= synoniem voor natuurlijk, duurzaam) en “iQ” (afkorting van intelligentiequotiënt) toont al duidelijk welke richting wij inslaan: de intelligente weg naar een groene toekomst. Focussen op groene energie met Green iQ is niet alleen goed voor het milieu, maar ook de verstandigste optie.

Groen en intelligent: het hoofdthema van de Green iQ campagne

Als voorsmaakje van de diverse marketingactiviteiten waarmee wij u zullen steunen, stellen wij hier een selectie van reclamethema’s voor. Die werden al getoond op ISH en worden sinds 1 oktober gebruikt voor de pers, PR en verschillende openbare en commerciële media bij de officiële lancering van de eerste Green iQ-producten.

Thema “Netwerken“

Wij veranderen uw verwarmingssysteem in een sociaal netwerk.

Wie zegt dat computers gevoelloze machines zijn? Dankzij de innovatie van Vaillant, met geconnecteerde Green iQ producten, kunnen mensen hun woning verwarmen wanneer ze niet thuis zijn. Zo ziet het verwarmingsbeheer van de toekomst eruit.

Thema “Bescherming van het milieu“

Intelligentie wordt vandaag afgetoetst aan de voordelen voor het milieu.

Milieuvriendelijk zonder in te boeten aan gemak en comfort. Met de intelligent ontworpen en betrouwbare Green iQ producten toont Vaillant dat dit in de toekomst niet langer een probleem zal vormen.

Thema “Vaillant, al 140 jaar een constante evolutie"

140 jaar voorbereiding op ons groenste verwarmingssysteem.

Onderstreept de rol van Vaillant als een traditionele producent die al ruim 140 jaar de norm stelt in de sector en bij de klanten, door vooruit te denken en vernieuwende producten te ontwikkelen.