Zoeken
Plan een interventieZoeken
Vind je installateur Registreer je product
Plan een interventie

Contact

De omschakeling van arm naar rijk gas

De helft van de Belgische gasverbruikers zal omschakelen op een ander type gas, bent u er één van? Lees hier alles wat u moet weten over de omschakeling van arm naar rijk gas.

Commerciële documentatie

Wenst u een informatieve brochure te ontvangen van een bepaald toestel? Vraag nu uw brochure aan en wij sturen ze u zo snel mogelijk per post op.

Onderhoud

Heeft jouw Vaillant-toestel een onderhoud nodig? Neem dan contact op met de dienst-na-verkoop van Vaillant via dit formulier.

Onderhoudscontract

Wenst u meer informatie over onze onderhoudscontracten? Wenst u uw contract aan te passen? Neem contact op met de dienst "contracten" van Vaillant.

Herstelling

Moet jouw verwarmingstoestel van Vaillant worden hersteld? Neem contact op met de dienst-na-verkoop van Vaillant via dit formulier. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met je op om een afspraak te maken.

Technische vraag

Uw installateur is het eerste aansprekingspunt voor technische vragen of problemen met uw verwarmingsinstallatie. Indien u geen zelfstandig installateur heeft helpen wij u graag verder.

Ik heb een klacht

Dagelijks werkt Vaillant eraan om u de beste producten en dienstverlening aan te bieden. Bent u toch ontevreden over één van onze producten of diensten, dan horen wij dat graag.

Algemene aanvraag

Heeft u een algemene vraag over één van onze producten of diensten? Neem dan contact op via dit formulier, wij beantwoorden u vraag zo snel mogelijk.

Contactgegevens

Raadpleeg hier ons adres en de openingsuren.

Registreer je toestel

Registreer de producten die bij jou geplaatst zijn. Het is volledig gratis en duurt slechts 2 minuten.