Onze website maakt gebruik van cookies om u de best mogelijke surfervaring aan te bieden op basis van uw interesses. Om deze website in alle comfort te gebruiken, gelieve alle cookies op onze website te aanvaarden. Meer informatie over cookies kunt u terugvinden in onze Privacyverklaring.

Aanvaarden Weigeren

Contact

De omschakeling van arm naar rijk gas

De helft van de Belgische gasverbruikers zal omschakelen op een ander type gas, bent u er één van? Lees hier alles wat u moet weten over de omschakeling van arm naar rijk gas.

Commerciële documentatie

Wenst u een informatieve brochure te ontvangen van een bepaald toestel? Vraag nu uw brochure aan en wij sturen ze u zo snel mogelijk per post op.

Onderhoud

Heeft uw Vaillant-toestel een onderhoud nodig? Neem dan contact op met de dienst-na-verkoop van Vaillant via dit formulier.

Onderhoudscontract

Wenst u meer informatie over onze onderhoudscontracten? Wenst u uw contract aan te passen? Neem contact op met de dienst "contracten" van Vaillant.

Herstelling

Moet uw verwarmingstoestel van Vaillant hersteld worden? Neem contact op met de dienst-na-verkoop van Vaillant via dit formulier. Wij nemen zo snel mogelijk telefonisch contact met u op om een afspraak te maken.

Technische vraag

Uw installateur is het eerste aansprekingspunt voor technische vragen of problemen met uw verwarmingsinstallatie. Indien u geen zelfstandig installateur heeft helpen wij u graag verder.

Ik heb een klacht

Dagelijks werkt Vaillant eraan om u de beste producten en dienstverlening aan te bieden. Bent u toch ontevreden over één van onze producten of diensten, dan horen wij dat graag.

Algemene aanvraag

Heeft u een algemene vraag over één van onze producten of diensten? Neem dan contact op via dit formulier, wij beantwoorden u vraag zo snel mogelijk.

Contactgegevens

Raadpleeg hier ons adres en de openingsuren.

Registreer uw toestel

Het registreren is gratis en neemt slechts twee minuten.